Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Problematika návrhu a testování betonů pro vodonepropustná tunelová ostění
Merta, Michael ; Voves, Jiří (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vodonepropustných betonů a testováním jejich vlastností. Teoretická část je pojata formou rešerše o dosavadních poznatcích týkajících se vodonepropustných betonů. Důraz je kladen zejména na možnosti použití vodonepropustného betonu pro konstrukce, jako jsou např. tunelová ostění. Experimentální část je zaměřena na laboratorní testování vodonepropustných betonů. Byl zkoumán zejména vliv různých příměsí jako částečná náhrada cementu. Byl sledován vývoj pevností v tlaku i v tahu za ohybu, vývin teploty při hydrataci v raných stádiích zrání betonu, vodonepropustnost betonů, odolnost povrchu betonu proti vodě a chemickým rozmrazovacím látkám a smršťování v průběhu zrání betonu.
Podzemní garáže v Brně
Nováková, Zuzana ; Rupp, David (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh řešení podzemích garáží v centru Brna pod kopcem Petrov. Hlavním cílem práce je dispoziční návrh garáží a samotná studie provedilenosti podzemního objektu, navržení statického řešení a jeho posouzení.
Problematika návrhu a testování betonů pro vodonepropustná tunelová ostění
Merta, Michael ; Voves, Jiří (oponent) ; Hubáček, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vodonepropustných betonů a testováním jejich vlastností. Teoretická část je pojata formou rešerše o dosavadních poznatcích týkajících se vodonepropustných betonů. Důraz je kladen zejména na možnosti použití vodonepropustného betonu pro konstrukce, jako jsou např. tunelová ostění. Experimentální část je zaměřena na laboratorní testování vodonepropustných betonů. Byl zkoumán zejména vliv různých příměsí jako částečná náhrada cementu. Byl sledován vývoj pevností v tlaku i v tahu za ohybu, vývin teploty při hydrataci v raných stádiích zrání betonu, vodonepropustnost betonů, odolnost povrchu betonu proti vodě a chemickým rozmrazovacím látkám a smršťování v průběhu zrání betonu.
Rekonstrukce železničního tunelu
Nekl, Jiří ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší rekonstrukci Domašovského železničního tunelu na traťovém úseku Olomouc – Krnov. Dokumentuje stav současné konstrukce, geotechnické podmínky lokality, uvádí možná řešení rekonstrukce. Samotný návrh je ověřen statickým výpočtem, a doplněn technickou zprávou a výkresovou dokumentací.
Podzemní garáže v Brně
Nováková, Zuzana ; Rupp, David (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh řešení podzemích garáží v centru Brna pod kopcem Petrov. Hlavním cílem práce je dispoziční návrh garáží a samotná studie provedilenosti podzemního objektu, navržení statického řešení a jeho posouzení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.